
- Kolekcje(1194)
- Walentynki(278)
- Bransoletki(293)
- Naszyjniki(368)
- Pierścionki(420)
- Kolczyki(423)
- Zawieszki(544)
- Brylanty(27)
Nowości
Promocje































Jak kupować
Składanie zamówienia:
-
Wybierają Państwo produkt i dodają go do koszyka na stronie produktu.
-
Aby rozpocząć składanie zamówienia należy przejść do koszyka (prawy górny róg ekranu).
-
Zamówienia można dokonać przez rejestrację w naszym sklepie. To pewny sposób na zakupy, podczas których każda operacja jest „zapisana i potwierdzana”. Macie Państwo pewność, że każdy zakup zostanie udokumentowany w naszym systemie. Można również dokonać zakupu bez rejestracji.
-
Następnie należy wybrać odpowiednią formę płatności oraz dostawy.
-
Po uzupełnieniu danych niezbędnych do realizacji wysyłki następuje przejście do podsumowania zamówienia i płatności.
-
Skuteczne złożenie zamówienia kończy się wiadomością e-mail z potwierdzeniem jego złożenia.
Koszty dostawy:
W przypadku wszystkich zamówień na terenie Polski koszty dostawy pokrywa Sprzedawca. Informacje o kosztach dostawy dostępne są pod linkiem: KOSZTY DOSTAWY
Czas realizacji zamówień:
Informacje o czasie realizacji zamówień dostępne są pod linkiem: CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
Sposoby płatności:
Informacje o sposobach płatności dostępne są pod linkiem: SPOSOBY PŁATNOŚCI
Jak wybrać odpowiedni rozmiar pierścionka?
Wskazówki dotyczące sposobów określenia rozmiaru pierścionka znajdują się TUTAJ
Jak dokończyć płatność poprzez Przelewy24?
W przypadku wystąpienia problemów z szybkimi płatnościami nieudaną transakcję można ukończyć wchodząc w "Potwierdzenie zamówienia", jakie przyszło na podany wcześniej adres mailowy. Stan zamówienia można sprawdzić klikając w podlinkowaną część zdania: "Stan realizacji zamówienia można sprawdzić pod tym adresem".
Następnie, po przekierowaniu na platformę z zamówieniem można dokończyć płatność poprzez naciśnięcie przycisku "opłać".
W przypadku problemów z transakcją prosimy o kontakt ze sklepem: 734 127 997 / adres mailowy: sklep@hosa.com.pl