Promocje
Złoty naszyjnik celebrytka z czarną kroplą
Złoty naszyjnik celebrytka z czarną kroplą
506,00 zł 480,70 zł
szt.
Złoty pierścionek z kroplą (czerwony)
Złoty pierścionek z kroplą (czerwony)
441,00 zł 418,95 zł
szt.
Złoty naszyjnik celebrytka z kroplą
Złoty naszyjnik celebrytka z kroplą
506,00 zł 480,70 zł
szt.
Złoty naszyjnik celebrytka z kroplą
Złoty naszyjnik celebrytka z kroplą
506,00 zł 480,70 zł
szt.
Złote kolczyki z kroplą na sztyfcie z cyrkoniami
Złote kolczyki z kroplą na sztyfcie z cyrkoniami
782,00 zł 742,90 zł
szt.
Złoty naszyjnik celebrytka z kroplą
Złoty naszyjnik celebrytka z kroplą
506,00 zł 480,70 zł
szt.
Złoty naszyjnik celebrytka krawatówka z kroplą
Złoty naszyjnik celebrytka krawatówka z kroplą
598,00 zł 568,10 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci
Program Lojalnościowy

Regulamin Programu Lojalnościowego Hosa

 

Chcesz otrzymać stały rabat na zakupy w naszym sklepie?

To bardzo proste! Zarejestruj konto, zapisz się do newslettera i otrzymaj nawet 10% rabatu!

Zapoznaj się ze szczegółami Programu. 

I. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin programu lojalnościowego (zwany dalej "Regulaminem") określa zasady korzystania przez Klientów z Programu Lojalnościowego.
  2. Następujące pojęcia mają w niniejszym Regulaminie poniższe znaczenie:
    • Organizator - Hosa sp. z o.o. , z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 100 C / 5, 62-030 Luboń, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000495951, NIP 783-170-85-21, Regon 302611997, nr tel.: 734 127 997, adres e-mail: sklep@hosa.com.pl.
    • Program Lojalnościowy, Program - akcja promocyjna pod nazwą „Program Lojalnościowy” organizowana przez Organizatora. Program nie stanowi gry losowej lub zakładu wzajemnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
    • Regulamin - niniejszy regulamin Programu Lojalnościowego.
    • Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.hosa.com.pl, na zasadach określonych w regulaminie Sklepu.

II. Uczestnicy Programu Lojalnościowego

  1. Uczestnikiem Programu Lojalnościowego jest każda osoba, która:
    • zarejestrowała w Sklepie konto klienta zgodnie z regulaminem Sklepu oraz
    • zaakceptowała treść niniejszego Regulaminu, w szczególności poprzez wybór stosownej opcji w ustawieniach konta klienta w Sklepie - z zastrzeżeniem dalszych zapisów niniejszego paragrafu.

III. Punkty w Programie Lojalnościowym

  1. Uczestnik w związku ze składaniem zamówień na towary lub usługi za pośrednictwem Sklepu otrzymuje od Organizatora punkty - naliczane według poniższych zasad:
  2. Punkty przyznawane są każdorazowo po dokonaniu przez Klienta zakupów w Sklepie www.hosa.com.pl. Warunkiem naliczenia punktów za zakup jest dokonanie wcześniejszej rejestracji na stronie Sklepu.
  3. Punkty naliczają się bezterminowo.
  4. W przypadku anulowania zamówienia bądź jego zwrotu przez Klienta, punkty przypisane do niego się zerują.
  5. Punkty są niezbywalne.
  6. Zasady naliczania punktów:
  • Za każde wydane 100 zł otrzymasz 5 punktów
  • Za zapis do Newslettera otrzymasz 5 punktów

     7. Wymiana punktów na rabaty:

  • 15 punków = 3% stałego rabatu
  • 50 punktów = 5% stałego rabatu
  • 250 punktów = 10% stałego rabatu

IV. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych zebranych podczas Programu Lojalnościowego jest Organizator. Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami (w tym: rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [RODO] oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2018 r., poz. 1000).
  2. Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników celem i przez okres niezbędny do przeprowadzenia i rozliczenia Programu Lojalnościowego.
  3. Podstawą przetwarzania danych Uczestnika jest:
    • przeprowadzenie Programu Lojalnościowego zgodnie z zaakceptowanym przez Uczestnika Regulaminem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • prawnie uzasadniony interes Organizatora, polegający w szczególności na dochodzeniu roszczeń względem Uczestników lub obronę przed zgłaszanymi roszczeniami oraz prowadzenie korespondencji itd. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  4. Organizator nie dokonuje profilowania danych osobowych Uczestników, ani też nie przekazuje danych do państw trzecich (poza Europejski Obszar Gospodarczy).
  5. Dane osobowe Uczestnika mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim wyłącznie w przypadku, gdy Organizator będzie do tego uprawniony lub zobowiązany na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami danych mogą być: podmioty obsługujące Sklep, podmioty odpowiadające za przeprowadzenie Programu Lojalnościowego, dostawcy usług marketingowych, firmy księgowe, firmy obsługujące płatności, serwisy montażowe, dostawcy rozwiązań informatycznych, firmy utylizujące dokumenty, uprawnione organy państwowe.
  6. Uczestnik ma prawo dostępu do swych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
  7. Uczestnik ma również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych - zwłaszcza w przypadku gdy brak podstawy do przetwarzania danych lub gdy dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego.
  8. W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się z naruszeniem prawa, Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dalsze informacje, związane z przetwarzaniem danych Uczestników, zawarte są w polityce prywatności Organizatora (https://hosa.com.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/).

V. Postanowienia końcowe

  1. Organizator Programu zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu w czasie trwania Programu. Wszelkie zmiany w niniejszym Regulaminie będą obowiązywały od dnia ich ogłoszenia na sklepu internetowego Hosa: www.hosa.com.pl.
  2. Organizator Programu zastrzega sobie prawo zakończenia Programu w każdym czasie w terminie 15 dni od ogłoszenia takiej informacji na stronie internetowej. Wszystkie przywileje i salda punktowe tracą ważność.
  3. Jakiekolwiek uprawnienia wynikające z Programu nie mogą być wymieniane na ekwiwalent pieniężny ani inne świadczenia, nie mogą być przeniesione na osoby trzecie, nie łączą się z innymi promocjami.
  4. Jakiekolwiek naruszenie przez Uczestnika zasad Programu określonych w niniejszym regulaminie, powoduje utratę przywilejów i zebranych punktów, utratę ważności karty Uczestnika.
  5. Niniejszy regulamin poddany jest właściwości prawa polskiego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl