



Regulamin Programu Lojalnościowego Hosa
Chcesz otrzymać stały rabat na zakupy w naszym sklepie?
To bardzo proste! Zarejestruj konto, zapisz się do newslettera i otrzymaj nawet 10% rabatu!
Zapoznaj się ze szczegółami Programu.
I. Postanowienia ogólne
- Regulamin programu lojalnościowego (zwany dalej "Regulaminem") określa zasady korzystania przez Klientów z Programu Lojalnościowego.
- Następujące pojęcia mają w niniejszym Regulaminie poniższe znaczenie:
- Organizator - Hosa sp. z o.o. , z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 100 C / 5, 62-030 Luboń, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000495951, NIP 783-170-85-21, Regon 302611997, nr tel.: 734 127 997, adres e-mail: sklep@hosa.com.pl.
- Program Lojalnościowy, Program - akcja promocyjna pod nazwą „Program Lojalnościowy” organizowana przez Organizatora. Program nie stanowi gry losowej lub zakładu wzajemnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
- Regulamin - niniejszy regulamin Programu Lojalnościowego.
- Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.hosa.com.pl, na zasadach określonych w regulaminie Sklepu.
II. Uczestnicy Programu Lojalnościowego
- Uczestnikiem Programu Lojalnościowego jest każda osoba, która:
- zarejestrowała w Sklepie konto klienta zgodnie z regulaminem Sklepu oraz
- zaakceptowała treść niniejszego Regulaminu, w szczególności poprzez wybór stosownej opcji w ustawieniach konta klienta w Sklepie - z zastrzeżeniem dalszych zapisów niniejszego paragrafu.
III. Punkty w Programie Lojalnościowym
- Uczestnik w związku ze składaniem zamówień na towary lub usługi za pośrednictwem Sklepu otrzymuje od Organizatora punkty - naliczane według poniższych zasad:
- Punkty przyznawane są każdorazowo po dokonaniu przez Klienta zakupów w Sklepie www.hosa.com.pl. Warunkiem naliczenia punktów za zakup jest dokonanie wcześniejszej rejestracji na stronie Sklepu.
- Punkty naliczają się bezterminowo.
- W przypadku anulowania zamówienia bądź jego zwrotu przez Klienta, punkty przypisane do niego się zerują.
- Punkty są niezbywalne.
- Zasady naliczania punktów:
- Za każde wydane 100 zł otrzymasz 5 punktów
- Za zapis do Newslettera otrzymasz 5 punktów
7. Wymiana punktów na rabaty:
- 15 punków = 3% stałego rabatu
- 50 punktów = 5% stałego rabatu
- 250 punktów = 10% stałego rabatu
IV. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych zebranych podczas Programu Lojalnościowego jest Organizator. Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami (w tym: rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [RODO] oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2018 r., poz. 1000).
- Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników celem i przez okres niezbędny do przeprowadzenia i rozliczenia Programu Lojalnościowego.
- Podstawą przetwarzania danych Uczestnika jest:
- przeprowadzenie Programu Lojalnościowego zgodnie z zaakceptowanym przez Uczestnika Regulaminem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- prawnie uzasadniony interes Organizatora, polegający w szczególności na dochodzeniu roszczeń względem Uczestników lub obronę przed zgłaszanymi roszczeniami oraz prowadzenie korespondencji itd. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Organizator nie dokonuje profilowania danych osobowych Uczestników, ani też nie przekazuje danych do państw trzecich (poza Europejski Obszar Gospodarczy).
- Dane osobowe Uczestnika mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim wyłącznie w przypadku, gdy Organizator będzie do tego uprawniony lub zobowiązany na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami danych mogą być: podmioty obsługujące Sklep, podmioty odpowiadające za przeprowadzenie Programu Lojalnościowego, dostawcy usług marketingowych, firmy księgowe, firmy obsługujące płatności, serwisy montażowe, dostawcy rozwiązań informatycznych, firmy utylizujące dokumenty, uprawnione organy państwowe.
- Uczestnik ma prawo dostępu do swych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
- Uczestnik ma również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych - zwłaszcza w przypadku gdy brak podstawy do przetwarzania danych lub gdy dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego.
- W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się z naruszeniem prawa, Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dalsze informacje, związane z przetwarzaniem danych Uczestników, zawarte są w polityce prywatności Organizatora (https://hosa.com.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/).
V. Postanowienia końcowe
- Organizator Programu zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu w czasie trwania Programu. Wszelkie zmiany w niniejszym Regulaminie będą obowiązywały od dnia ich ogłoszenia na sklepu internetowego Hosa: www.hosa.com.pl.
- Organizator Programu zastrzega sobie prawo zakończenia Programu w każdym czasie w terminie 15 dni od ogłoszenia takiej informacji na stronie internetowej. Wszystkie przywileje i salda punktowe tracą ważność.
- Jakiekolwiek uprawnienia wynikające z Programu nie mogą być wymieniane na ekwiwalent pieniężny ani inne świadczenia, nie mogą być przeniesione na osoby trzecie, nie łączą się z innymi promocjami.
- Jakiekolwiek naruszenie przez Uczestnika zasad Programu określonych w niniejszym regulaminie, powoduje utratę przywilejów i zebranych punktów, utratę ważności karty Uczestnika.
- Niniejszy regulamin poddany jest właściwości prawa polskiego.